Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Sov så sött.. Slummra in.. blablabla

Av Anna - 30 september 2008 22:00

Snart dax för sängen. Jag kan utan att ljuga säga att jag längtar! Jävligt mycket. Jag känner att jag blir tröttare och tröttare för varje bokstav jag skriver. Usch.. Det är hemskt. Men jag vill inte lägga mig förrns dom som tittar på lägenheten har åkt. Det känns lite hemskt. Funderar på att lägga upp en bild på bdb... Får se. Kanske hittar någon fin från galström.. Usch trött.

Godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 2 oktober 2008 11:39

Nu är det så här... Döda mig inte. Jag har bytt blogg. Igen. Det går inte så bra med att ha kvar mina bloggar. Men min nya blogg är fin och snäll... Dessutom är den på väg att bli ännu bättre bilderna är på g. Men min kära pojkvän skulle hjälpa mig m...

Av Anna - 30 september 2008 14:29

Sitter på skolan och fet pluggar på mitt tal! Ska göra det imorrn istället för idag ... Dubbelt känner jag inför det. Eftersom lite så vill jag ha sovmorgon imorrn men det skulle ha gått åt helvete så därför är det bättre att jag gör det imorgon! Des...

Av Anna - 29 september 2008 18:34

Det är bra! Det är på rikigt! Det är manson!

Av Anna - 29 september 2008 12:33

Måndag igen. Asmys. Jag är super trött och vill mest gråta. Mina ögon har börjat leva igen dom var inte så fungerande imorse. Jag är lesslessless... Samhälle massa politik. Grundlagar och annat mys. Prov snart .. Känns inte så bra.   Jag tränade igå...

Av Anna - 25 september 2008 18:03

Nu har jag börjat med armhävningarna! Jag är på g nu! Det kommer bli as bra! Lätt gick det också.. Fast det kan bero på att man skulle göra 2 sen vila, tre sen vila, två sen vila, sen sen vila och sen hur många man orkade. Ganska simpelt! Nu ska jag ...

Presentation

Omröstning

Jag tycker din blogg (alltså min) är ...
 .... smaklös och hemsk
 ... myspys (som är ett väldigt trevligt ord)
 .... ingenting alls
 .... underbar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards