Alla inlägg under juni 2008

Av Anna - 30 juni 2008 20:35

Mamma kom idag underfund med vilken färg det är på mitt hår. Som en hallon och lakriskola. Jag vet inte om det känns så där jätte bra. Men liksom... Ja. Det är väl bättre än lax som jag tycker det ser ut. Hmm... ja.

Av Anna - 30 juni 2008 15:33

.... Men det har inget med det här att göra. Just nu har jag så sjukligt blandade känslor. Jag vet inte om jag är glad eller less.


Dom dåliga känslorna jag har är:

- Jag har ett väldigt ostädat rum som jag MÅSTE städa annars så blir mamma väldigt arg och min ekonomi är beroende av henne. Dessutom så har jag inte städat på tre månader.... Samma sak hos pappa.

- Jag är sjukt sugen på något gott... Men det finns inget hemma. Fast jag är nog mest bara hungring egentligen

- Jag är stört kelsjuk! Jag kommer nog dö snart. Serisöst avlida!


Dom bra känslorna jag här är:

- Jag får träffa Jocke om två dagar. Eller vänta ... Det blir tre dagar. Happ.. Trode det var tisdag idag. Det var den glädjen det. Men för varje minut som går så är det en minut närmare.

- Jag ska träffa Matilda på onsdag! Jag har inte träffat någon som inte tillhör min familj sedan i... Lördags förra veckan....... Jag säger då det.


Nu måste jag göra något åt livet. Vilket kommer bli äta någon form av föda och städa rummet.  

Av Anna - 29 juni 2008 19:34


 Yes tillbaka är vad jag är. Solingen sket det sig med totalt. Vädret var inte direkt på min sida. Eller i fredags så var det fint fram till tre så då blev det liiiiite färg. Jag är glad åt det lilla. Okej kanske inte men vi kan ju låtsas i alla fall... 


Idag är det 4 dagar till jag får träffa Jocke. Det känns bra och yes jag måste tjata om det! För jag saknar honom... Mycket. Det är tur att det finns telefon. Framför allt när jag var kärleksfull och tittade på solnedgången. För då kunde jag berätta för honom om den senare.. När han ringde och väckte mig... Som alltid. Men aja.. nog om det.. . Jag är har inget av värde att skriva jag försöker bara få tiden att gå så jag kan få duscha eftersom mamma snodde den ifrån mig. 


Blöö döda mig. Lillasyster på lördag. Lycka! 

Av Anna - 26 juni 2008 12:39

Jahaja! Nu bär det snart iväg till stugan. Om bara mamma ville komma hem. Fast inte mig emot att sitta här och nörda vid datorn. Det gör ju inte mig så där jätte mycket! Det är illa att det är dåligt väder! Okej det är mulet och då kan man inte sola. Jag vill sola! Det är mysig. Dessutom så kommer Jocke vara jätte brun när han kommer tillbaka så då vill jag bara vara halv blek. Inte hel blek som i nu läget. Men stora problem jag har!!! Blä på mig!

Weej mamma är hemma! Nu ska jag göra något åt livet! Vi hörs när jag kommer tillbaka! Fast ni kan ju slå en pling! Om jag har mottagning dvs. Fast alla som jag vill prata med är borta så dom kan inte läsa det här så det spelar ingen roll....


Jag och Jocke firar tre månader på lördag! Eftersom jag är borta då så kan jag inte skriva det! Så jag gör det nu istället! Det är liksom ett kvartal. Trevligt. Det har nog varit det bästa kvartalet i mitt liv!


Men nu går jag! Hejsvejs! 

Av Anna - 25 juni 2008 23:51

Jag har lärt mig något om mig själv idag! När klockan börjar närma sig 00 så blir jag övertrött och kan inte sova. Som igår natt. Kl 3 somnade jag med tanke på att jag gick och la mig runt 23 så är det ganska illa.

Hm.. Jaha. Så mycket roligare än så här blev dit inte. Stifler är snygg...

Jag måste skriva... jag måste!!


JAG SAKNAR DIG! KOM HEM! JAG BEHÖVER DIG!


godnatt<3 

Av Anna - 24 juni 2008 22:25

Okej jag har insett två saker.

1. Jag vill åka på festival och se massa bra band... Jag är fattig och kan inte det så jag blir glad över gatufesten. Patetisk kallar vi det!!!!!!

2. Det är liksom Crashdïet som kommer dit!!! Till gatufesten alltså. Och LILLASYSTER!!!!!! Det är fan trevligt! Jag blir lite glad i själen. MEN jag kommer knappt kunna se något av Crashdïet för dom börjar 20:45 och Lillasyster 21:30... illa


Jag skiter i om gatufesten är liten och ful men dom ska fan dit och jag är glad för det lilla jag får! Lycka!!


Videorna är först Crashdïet - Falling rain och sedan Lillasyster - Umbrella

(om du kände att du brydde dig. Nu ska jag sova om du kände att du undrade det med)

Av Anna - 24 juni 2008 18:51

Min blogg ar ju nedlagd sa jag skriver det har istallet, jag saknar dig sjukt mycket och alskar dig annu mer. Hoppas du har det bra i Sverige, vi syns snart.


Ska till disneyland nu, hej da.

Av Anna - 24 juni 2008 13:20

Godmorgon!


Jag har precis insett hur trevligt det är att blogga. Jag är fast i bloggträsket igen. Anledningen till det är nog att jag inte har något att berätta det som jag skriver här för. Inte för att jag brukar sitta och berätta sånt i löpande text till någon men lufta hjärtat lite brukar jag ju göra.

Denna vecka har dom som jag brukar leka med lämnat mig för att göra roliga saker. Jag ska komma på något att göra idag och imorgon... Sen på torsdag ska jag hör och häpna! Åka till stugan! Woho! Jag ska i alla fall inte vara hemma och tråka. Hoppas det blir fint väder så jag kan bli lite brun.


Hm.. Jag ska nog leta reda på någon form av lunch. Blir nog nudlar. Det är ju energirikt och bra. Men om jag äter dom nu så hinner jag med ett mellanmål innan middagen också. Fast jag skulle behöva klä på mig också. Och duscha... Nudlar först! 

Presentation

Omröstning

Jag tycker din blogg (alltså min) är ...
 .... smaklös och hemsk
 ... myspys (som är ett väldigt trevligt ord)
 .... ingenting alls
 .... underbar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards