Alla inlägg under april 2008

Av Anna - 30 april 2008 18:10

 Snälla någon... Döda mig.. Jag lyssnar på techno.. Igen...Och jag gillar det...

Av Anna - 30 april 2008 11:30

Jag vill att du ska veta en sak! SE ALRDIG SUPERHERO MOVIE!!! Det är nog det sämsta jag har sett på länge... Den var så sjukligt dålig. Plus att kvaliten var sämst på den jag hade och nedre delen var borta = smyg filman på bio. Inte så lyckat. Men jag tänker inte direkt se om den... Näe fyfan! Och jag brukar ändå gilla sånna där filmen. Men näe den borde aldrig ha fått göras!


OMG! Klockan är halv tolv!! Jag måste skynda mig att äta så jag inte missar bussen!!! 

Av Anna - 30 april 2008 09:22

Klockan är 09:22! Jag är vaken... Jag är ledig. Något känns fel. Fast det kan bero på att jag somnade typ 23:30 så jag ändå har sovit nästan nio timmar. Fast jag blev väckt.. Av telefonen. Fast hon som ringde vill ge mig 4000 så det gjorde inte så mycket. Matilda kommer så döda mig känner jag.... Inte bra. Förlåt....

Av Anna - 29 april 2008 22:55

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD I SJÄLEN JUST NU!!!!!!!! JAG SKA GÖRA FIN LISTA SOM VISAR VARFÖR! JAG TYCKER OM FINA LISTOR! DOM ÄR SNÄLLA OCH GLADA SOM MATILDA SKULLE HA SAGT!!!


1. MANCHESTER UNITED ÄR I CHAMPIONS LEAGUE FINAL!!! HELVETE ALLTSÅ! OM DOM VINNER SÅ BLIR DOM BÄST I VÄRLDEN! VILKET DOM REDAN ÄR MEN DET VERKAR VARA NÅGRA SOM HAR MISSAT DET.... illa.


2. JAG ÄR LEDIG IMORGON!!! OCH PÅ TORSDAG! OCH PÅ FREDAG! OCH LÖRDAG! OCH SÖNDAG! 


3. det fanns en trea också.. fast den försvan.. eller det kanske aldrig fanns någon...


4. JAG KOM PÅ TREAN! JAG KOM PÅ VILKEN LÅT DET VAR SOM JAG OCH EN SNUBBE SÖKTE!  ANGERFIST - UBERMENSCH!!  DEN ÄR FIN!


NU SKA JAG NOG SOVA!! GODNATT<3  

Av Anna - 27 april 2008 16:25

Jag vet inte varför... Det är lite läskigt. Men jag är så sjukt kär i den där låten<3

Av Anna - 26 april 2008 12:41

Idag fyller fadern min år! 50 faktikst! Hurra till honom! 


Igår lämnade jag mitt hem ca 7.50 och kom hem ca 23.55 Först var det skola... Den var tråååkig! Som vanligt. Jag måste hitta en bok att läsa på engelskan.. Något förslag?

 Sen bar det iväg hem till Jocke! Jag åkte moppe! Det var läskigt... Jag vet inte varför jag tycker det... Men fan jag blev skit skrajsen sen jag rammlade. Aja men det var mysigt i alla fall...

Kvällen spenderades med Emelie, Martina och Alma! Först blev det middag på Jops sen paj på McDonalds. Sen köpte Alma och Emelie kakor på Sub... Sen drog vi bort till McDonalds vid järnvägen där ännu en paj inköptes. Dom är grymt goda! Hallon + Vanlij = gottgott!


Nu ska jag äta lite lunch så magen min blir glad!

Av Anna - 25 april 2008 12:45

Japp fredag idag! Jag är glader i själen!! Fast det är massor med tråkiga lektioner.. Fast nu är det bara två kvar. Mentor och matte.. Trevligt. NOT! Fast jag har klarat av biologin, engelskan och kemin! Jag var nästan duktig på kemin och gjorde tre punkter på lathunden. Duktig jag är! Men snart är det över! Ska bli så skönt!!!

Av Anna - 24 april 2008 21:55

Torsdagen är till enda... Jag har varit på stan två gånger i dag! Det var trevligt! Jag var på McDonalds två gånger! Det var också trevligt... Snacka om att min fantasi flög ut genom fönstret. Illa!


Imorrn blir det full rulle hela dan! Massa människor jag ska träffa! Trevligt!

Presentation

Omröstning

Jag tycker din blogg (alltså min) är ...
 .... smaklös och hemsk
 ... myspys (som är ett väldigt trevligt ord)
 .... ingenting alls
 .... underbar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards