Alla inlägg under augusti 2008

Av Anna - 29 augusti 2008 08:38

Igår... var vi ute i selångerfjärden och lekte naturvetare.... I regnet. Det regnade inte lite heller.... Typ en femte del av hela årsnederbörden (sitter det ihop?). Det är inte lite regn.. Det är ganska mycket regn. Jag blev blöt. Och alla andra också.. Det var inte roligt.


Jag drömde fin dröm inatt!! Eller så fin var den inte för alla mobbade mig men det var ganska fint ändå. Haha roligt värre!


Nu ska jag kolla fina djur som vi hittade igår... Asmys!  

Av Anna - 25 augusti 2008 19:03

Skola imorrn... Känns usch... Men aja... Näst sista året på gymnasiet. Känns lite halv stort om jag ska vara ärlig! Haha! Dessutom så är jag nästan garanterad att träffa min älsklings pojke fem dagar i veckan! Det känns lite kalas. Faktiskt. Det är väl det enda positiva med det hela....


Sen var det något annat jag tänkte på... Äh. Det är glömt. Usch...Men jag ska få äta kladdkaka idag. Dessutom så ska jag träna imorrn... Det var ett tag sen. Fast känner mig grymt opepp på den punkten om jag ska vara ärlig. Haha... Less jag är.

Av Anna - 21 augusti 2008 20:28

Japp då var man hemma till verkligheten igen.. Party!

Jag har haft det kalas med varmt och annat trevligt.. Nu är jag tillbaka i kalla Sverige men skolan runt hörnet. Dessutom så ska jag ta bort delar av mitt bröst... Roligt? nej inte direkt...


Dom här låtarna har spelats hårt under veckan eftersom det är Basses favorit låtar... Dessutom är Bygglov utanför mitt hus..

Av Anna - 11 augusti 2008 22:22

Då åker jag imorgon och jag är så JÄVLA nervös.. Jag vet inte varför. Lite resfeber kanske... Känns som om jag har glömt värsta grejen. Dessutom så är jag orolig att dom andra har glömt något. Shit alltså.. Dessutom så måste jag sova nu för vi ska åka 5.30 imorgon.. Blä. Det är okristligt som mamma sa... Usch.. Men det ska bli lite roligt!


NU går jag.. Hejdå. Hörs om en vecka. Godnatt. Saknar alla redan<3 

Av Anna - 10 augusti 2008 23:10

Jag har insett att det är så sjukt härligt att borta tänderna! Jag älskar det! Det är så härligt! Visst det tar endå sin lilla tid och ibland kan jag erkänna att jag slavar lite men ilband kan jag stå i flera minuter och bara borsta.  Ett plus är ju att jag får rena tänder! 

Av Anna - 10 augusti 2008 19:17

Jag fick en fin liten återförälskelse! Fina människor som jag tycker om lite granna..


(Dessutom så är han på tv4 lite snygg)

Av Anna - 8 augusti 2008 22:50

Jag är ledsen.. mitt växlingsfils minne är slut. Tror det hette så... Och jag har ingen aning om hur jag ska fixa det. Men Niklas skulle tydligen komma hit imorgon så jag måste får snacka med honom...


Det var ca en miljard år sedan jag skrev men snart när skolan börjar lär det bli fler gånger.... Snyft. Jag vill inte börja skolan igen.. Fast det är bara två år kvar nu så jag kanske överlever. 


Ett annat problem är att igår så träffade jag min älskling för sista gången på 12 kanske 13 dagar.. så länge har vi aldrig varit borta från varandra.. Inte ens när han var i Amerikat. Känns hemskt illa och jag vill mest bara gråta. Men om man längtar så blir det alltid trevligt när man träffas! Jag får se det så. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!


Nu ska jag fika och sova för jag ska på släktträff imorgon... mys.  

Presentation

Omröstning

Jag tycker din blogg (alltså min) är ...
 .... smaklös och hemsk
 ... myspys (som är ett väldigt trevligt ord)
 .... ingenting alls
 .... underbar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards