Alla inlägg under maj 2008

Av Anna - 28 maj 2008 20:05

Jag är så sjukligt trött i huvudet!! Jag förstår inte. Det är stört. Min hjärna funkar liksom inte. Det är lite störande. Sjukligt trött är jag också. Blir nog en tidig kväll ikväll... Fast mitt lilla hjärta är här så det blir det nog inte. Fast det gör inte så mycket. Eller jag märker nog det imorrn. När det är nationella... Och jag somnar. Rätt ner i provet. Fast eftersom han bryr sig om mitt resultat så tror jag att han bryr sig om min sömn.  Kanske...


Aja... Vi har i alla fall haft as mysigt idag! Vi åt middag ute på balkongen i solen! Det var ju trevligt. Dessutom så hjälpte han mig klara silver på trackmania. 


Nu måste jag vila ögonen en stund!

Av Anna - 28 maj 2008 10:24

Den här dagen har nästan bara varit bra. På franskan imorse så fick vi sluta tidigare, leka och vi fick godis. Liksom hallå? Lyckliga dan idag! Dessutom så var det sista lektionen för alltid!! Kändes superduper bra!


Jag och Jocke firar två månader idag<3 Det är fint. Det känns fint. Det känns inte som två måndader. Då inser jag att tiden har försvunnit. JÄVLIGT snabbt. Men tiden går snabbt när man har roligt eller hur? 


Det enda fina lilla åskmolnet just nu är mitt lår. Det gör jävligt ont. Det känns inte bra. Inte alls bra. Det krampar lite fint just nu eftersom det gör så ont. Inte skönt. Men eftersom jag är en sån stark kvinna som tycker om att klaga så överlever jag.  

Av Anna - 27 maj 2008 22:33

Jag har en dåligt och en bra sak att berätta. Eftersom det alltid är bra att höra det dåliga först så börjar jag med det.

Mitt ben mår allt annat än bra. Jag kommer nog inte kunna gå så bra imorrn. Känns fint. Dessutom så glömde jag min plånbok på taekwondon idag. Underbart! Jag har allt i den. Pengar, kort och mina nycklar slog det mig just. Lyckat! Men Andreas var snäll pojke och tog det åt mig så jag ska hämta det på skolan.

Den bra saken är att jag klarade graderingen! Det gjorde vi allihopa! Nu har jag gult bälte! Tuffing jag är!


Nu ska jag sova. Godnatt<3 

Av Anna - 26 maj 2008 13:51

Okej först och främst så känns det här tangentbordet sjukt konstigt om man jämför med mitt... Läskigt. Jag tror jag har missbrukat mitt för mycket. Inte bra.


Jag fick IG på kemin... Igen. Tre prov i rad nu. Känns kalas. Matten tror jag att jag också kommer få IG på. Känns jätte bra. Tror jag ska börja fundera på vad jag ska välja istället för det här. 

Av Anna - 25 maj 2008 23:36

Ibland så undrar jag vad som händer med världen.. Jag ska nog aldrig skaffa några pengar. I alla fall inte om jag ska börja spela in låtar om crack. Säg till mig då.

Av Anna - 25 maj 2008 22:58

Just nu känner jag att jag vill ställa mig på något högt med en megafon och skrika: HOOOOOORA!

Hm.. Eller i alla fall skrika något. Något hemsk och obscent.

Orsakerna till detta är:


- Jag har cpont i mitt lår. Jag har stäckt mig igen... Jag trode inte det var så farligt idag så jag körde på som alltid. Nu har jag ont... Det är gradering på tisdag. Behöver jag säga mer?


- Det är nationella i matte b på torsdag. Jag vill verkligen inte. Det är så grymt med ångest jag vill bara dö. Jag kan ta mitt onda ben och lägga mig i en grav och sluta andas.


- Jag har inte träffat Jocke sen i fredags. Jag saknar hans närhet.. Framför att nu när jag bara vill gråta en stund fast jag är inte ledsen i ögat men mitt hjärta är.


Jag ska nog sova nu... Fast eftersom jag sov mellan 00:30 och 12:00 så blir det nog lite svårt... Fast jag kan ju prova.

Av Anna - 23 maj 2008 20:55

JappJapp!! Jag överlevde sprutan! Jag mår prima nästan! Lite smärtor i armen men jag lever! Det gick nästan bra till och med! Jag är stolt över mig själv!


Nu så ska jag bege mig till fader min och hämta grejer för jag ska sova hos Emelie inatt! Myyyyysigt! Mamma åker imorrn och ska vara borta i 14 dagar! Jag fick inte följa med!! Taskigt... Hon och Kent på Mallorca... Taskigt. Faast inte så roligt att vara med dom i 14 dagar.. Men skulle vart skönt att slippa vara hemma i Sverige. 


Näe nu ska jag kolla massa saker innan jag ska åka. Fyfan jag saknar dig redan<3 

Av Anna - 23 maj 2008 10:37

Jag känner mig så hemsk... Jag drömde världens hemskaste dröm inatt! Jag vill inte ens tänka på den! Jag mår ILLA!!! Jag tänker inte gå in på detaljer... Men det var jag och två ur min klass... Som jag inte borde drömma om. Näe fyfan! HemsktHemsktHemskt var det!


Nu ska jag skriva englska och bäva över min spruta i eftermiddag. 15:30 är tiden för min död.


Glöm inte att RÄDDA PIPELINE !!!!

Presentation

Omröstning

Jag tycker din blogg (alltså min) är ...
 .... smaklös och hemsk
 ... myspys (som är ett väldigt trevligt ord)
 .... ingenting alls
 .... underbar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards