Alla inlägg under juli 2008

Av Anna - 24 juli 2008 22:43

Idag så har jag kört i trafiken! Det gick till och med nästan helt felfritt! Ett fint litet motorstopp vid ett stopplyse med bilar bakom! Men det är något som händer alla! Det har jag sett! Faktiskt!


Imorgon så åker jag till stugan. Blir trevligt eftersom det ska bli soligt hela helgen! Då kanske jag blir lite brun och fin tills jag ska åka till Spanien så ingen blir bländad av mig. 


Näe nu ska jag titta klart på Sex and the city det sjuhundrade avsnittet för att sedan sova så jag kommer upp någon gång imorgon. 

Av Anna - 23 juli 2008 13:25

Jag kom på en sak nu när jag sitter och tittar på sex and the city. Det är en snubbe som är bi och det fick mig att tänka till. Egentligen så är det dom som är mest öppna och frisläppta eftersom dom tycker om både killar och tjejer. Alla säger ju att det är personen man blir kär i inte utseendet. Så egentligen så borde alla kunna bli kär i båda två. Rent teoretiskt... Men dom flesta (som jag själv) kanske tänker bort den där atraktionen till personen av samma kön och liksom döljer det för sig själv... Men det är bara en tanke som jag har. Det behöver inte vara sant..

Av Anna - 23 juli 2008 11:09

Lyckades köra idag med! Trots att klockan var tjugo över sju! Känns bra. Ska lära mig köra runt hörn imorgon och kanske få köra in till stan sen om det går bra! Mamma ska sitta med i bilen imorgon också. Hon är ju så mesig och är så jävla rädd när jag kör.. Jag fattar inte.


Jag är så jävla hungrig så jag tror jag dör snart!!!!! BLÄ! Måste fan ut och gräva i frysen och se om jag hittar något ätbart! Annars så kommer jag dö här i sängen snart! 

Av Anna - 22 juli 2008 09:56

Jag är äckligt trött... Och äckligt less på min dator som mår allt annat än bra. Det enda bra är att den lägger av efter visst många timmar så min data tid utan större problem blir begränsad så min tid vid datorn blir mindre. Trevligt! Då blir mor min glader.


Just nu sitter jag här fixad och klar med en kvart tills jag måste gå till bussen. Det lär ju sluta med att jag måste springa i alla fall... Det faktum att jag har klivit upp runt åtta två dagar i rad nu är lite skrämmande. Dessutom så ska jag upp 5.30 imorgon för den buss jag måste ta går 06.53 Tortyr!!! Jag ska sova vid det här laget! Kanske vakna, titta på klockan och le när jag inser att jag kan sova flera timmar till! Inte sitta påklädd på väg härifrån! ILLA!! 


Japp... Tio minuter kvar...

Av Anna - 18 juli 2008 14:04

Jag överlevde! Jag var nästan bra! Jag körde till och med på fyrans växel, mötte bilar och kryp körde! Ikväll blir det Matilda och imorgon älsklings stuga med älskling. Blir trevligt!


Nästa vecka blir det späckat schema!

Måndag: 10.10, info om piller

Tisdag: 11.10, fixa recept på piller

Onsdag: 7.20, körlektion

Torsdag: 7.20 körlektion


Sen är det fritt! Någon som vill leka? 

Av Anna - 17 juli 2008 20:52

Körlektion imorgon... Jag i en bil.. Dessutom jag med kontrollen över bilen. Det kan inte bli bra. Fast det kan ju gå bra också! Hoppas jag!


Men om jag dör så ska ni veta att jag älskar er!<3

Av Anna - 14 juli 2008 23:40

Väntar aldrig för länge...Okej kanske om det gäller mig.  Men jag kan säga så här. Lillasyster ägde allt på denna jord fast jag gråter en skvätt att jag inte hann se Crashdïet! Snyft...


Men min Joacim har kommit hem! Jag är så glad! Jag hade saknat honom lite! Men det var länge sen han kom hem! Nästan två veckor sen! Jävlar var tiden går snabbt.. Jag har insett att det är skola snart. Halva sommarlovet är över. Sen han jag bara ett sommarlov kvar innan jag måste göra något av livet. ÅNGEST!


Men dagens gnäll blir mina sjukdomar: Urinvägsinfektion (fast den håller vi på att medicinera så den är snart över.. Hoppas jag), något mystiskt som kliar (ungdomsmotagningen imorrn.. fast det kan blir problem), mens (ja det säger sig själv.. det är besvärligt och jag kan inte göra saker som jag vill göra..) och en liten fin förkylning på det!!! Livet är på topp! Just det! Ska på vårdcentralen på onsdag och kolla upp den mystiska knölen i mitt bröst också! Japp nu har jag väl berättat allt som är värt att veta och lite till.


Ska träffa snyggo barn imorgon! Tror jag.. I alla fall snyggt barn i form av Emelie men tror att Filipha skulle med också.


Men nu ska jag göra något annat. På återseende<3

Av Anna - 2 juli 2008 17:59

Picknicken med Matilda var myyyys! Jag gjorde as fint konstverk! Kolla hennes bdb så får ni se! Kanske får träffa min älskade redan idag! Beror på vilken form han är när han kommer hem. Han borde ringa mig snart eftersom han har kommit till Sverige! Sa han iaf igår att han skulle ha gjort vid den här tiden! Jag är liiite orolig som alltid att det ska ha hänt något så ringer han inte snart så kommer jag bryta ihop i en liten ångestatack! Lysande! Men det är sånt man får ta när man är ångestfylld flickvän!


Ikväll blir det gatufesten! Gratis är alltid gott! Sen kanske pojken... Eller hemgång. Vi får se. Men nu är det typ mat. Hejdå<3

Presentation

Omröstning

Jag tycker din blogg (alltså min) är ...
 .... smaklös och hemsk
 ... myspys (som är ett väldigt trevligt ord)
 .... ingenting alls
 .... underbar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards